Často kladené otázky


Aké sú možnosti objednania?

Náš tovar je dostupný iba cez náš e-shop


Aké spôsoby platby existujú?

V našom obchode sú dostupné tieto možnosti platby: platba kartou (už čoskoro), prevodom na bankový účet alebo dobierka.


Nedostal som potvrdzovací email?

Po prijatí Vašej objednávky Vám do 24 hodín automaticky zašleme potvrdzujúci email. Ak ste po 24 hodinách nedostali potvrdzujúci e-mail (nezabudnite skontrolovať priečinok so spamom), kontaktujte info@minilove.sk


Môžem sledovať svoju objednávku?

Hneď ako vaša objednávka opustí náš obchod, dostanete e-mailom potvrdenie o odoslaní vrátane kódu sledovania. Svoju objednávku môžete sledovať kliknutím na kód.


Ako dlho trvá doba spracovania objednávky?

Expresný čas spracovania: 2-4 pracovné dni (príplatok 7 EUR - ak je táto možnosť uvedená pri produkte)

Produkty na sklade: 1-3 pracovné dni

Personalizované produkty 7-10 pracovných dní

Nábytok (postele, matrace) – 5-30 pracovných dní

Vlastnoručne šité výrobky 4 – 15 pracovných dní


Ako zistím stav mojej objednávky?

Kontaktujte E-mail: info@minilove.sk alebo tel.č.: +421 918 852 036


Aké spôsoby dopravy existujú?

Našimi servisnými partnermi je momentálne Packeta. Čoskoro pripravujeme ďalších.


Do ktorých krajín posielate tovar?

Posielame do SR. ČR pripravujeme


Koľko stojí poštovné?

Packeta - Výdajné miesta: 3,5€ Packeta - Kuriér: 4,5 € Osobný odber v BA: 0€ (v podvečerných hodinách, potrebná dohoda vopred)


Vrátenie tovaru

Vrátiť môžete buď časť, alebo všetko. Napíšte nám najskôr na info@minilove.sk, aby sme mali o Vás informáciu. Vyplňte Tento Formulár a priložte ho do balíčka. Bez priloženého formulára nebude zásielka identifikovaná a nebude už možné zásielku dohľadať! Tovar je potrebné vrátiť na adresu: Michal Burda Mlynské nivy 80C 82105 Bratislava E-mail: info@minilove.sk tel.č.: +421 918 852 036 Alebo: Tovar doneste na akúkoľvek Packetu vo vašom okolí kde je SLUŽBA REKLAMAČNÝ ASISTENT a pri odovzdaní nahláste kód: 97491705 , na základe ktorého Vám balíček prijmú a pošlú k nám späť. Pobočky nájdete tu https://www.packeta.sk/pobocky/ Vrátenie dopravnou spoločnosťou Packeta je účtovaný poplatok 2,5 €, ktorý bude odpočítaný z vrátenej čiastky.


Môžem vrátiť položky?

Samozrejme dúfame, že sa vám naše produkty páčia rovnako ako nám. Ak však z akéhokoľvek dôvodu chcete niečo vrátiť, môžete nám tovar vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky za poplatok. Pokyny na vrátenie tovaru nájdete tu pod Všeobecnými obchodnými podmienkami. Produkty na mieru, ako sú personalizované produkty alebo objednávky podľa špecifikácií zákazníka (napr. postele), sú vylúčené z práva na vrátenie a odstúpenie od zmluvy. Objednávka - uzavretie zmluvy / vrátenie / reklamácia Objednávka a zmluva medzi "Minilove" a zákazníkom o kúpe tovaru vzniká vykonaním a dokončením procesu objednávania kupujúcim (= záväzná ponuka) a potvrdením a prijatím ponuky predávajúceho "Minilove". Potvrdenie prebieha e-mailom kupujúcemu. Potvrdenie objednávky so všetkými údajmi objednávky dostane kupujúci spravidla emailom do jedného pracovného dňa. Objednávku je možné vykonať len s dospelou osobou. Vrátenie / Reklamácia Ak chcete zaregistrovať svoje vrátenie alebo sťažnosť, pošlite nám e-mail na adresu

1. Vrátenie:

Máte 14-dňové právo na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpy do 14 dní od prevzatia tovaru a vrátiť tovar predávajúcemu bez udania dôvodu. V prípade odstúpenia od zmluvy musí byť tovar vrátený kompletný a v pôvodnom obale, v nepoužitom a znovu predajnom stave. Produkty na mieru, ako sú personalizované produkty alebo objednávky podľa špecifikácií zákazníka, sú vylúčené z práva na vrátenie a odstúpenie od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Ak tovar vykazuje známky používania, je poškodený alebo neúplný, môže byť vrátená fakturovaná suma primerane znížená. Už zaplatené prepravné náklady sa nevracajú. Pri výpovednej lehote 3 dní sa sobota nepovažuje za pracovný deň. Lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na ochranu práva na odstúpenie od zmluvy postačí včas zaslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy (napríklad listom alebo e-mailom) alebo tovaru predávajúcemu „Minilove“. Aby bolo odstúpenie od zmluvy akceptované, musia byť najprv všetky produkty vrátené. Ak by bol tovar poškodený alebo opotrebovaný, kupujúci je povinný zaplatiť náhradu škody do jej výšky. "Minilove" nehradí prepravné náklady na vrátenie a výmenu tovaru objednaného z internetového obchodu.

  1. Veci musia byť nenosené, neprané a v perfektnom stave.
  2. Štítky sa nesmú odstraňovať.
  3. Originálny obal musí byť vrátený nepoškodený.

Tovar je potrebné vrátiť na adresu: Michal Burda Mlynské nivy 80C 82105 Bratislava E-mail: info@minilove.sk tel.č.:+421 915 121 348. Balíky, ktoré nemajú odosielateľa, môžu predĺžiť proces vrátenia, prípadne nemusia byť spracované vôbec z dôvodu nedostatočného priradenia. V tomto prípade bohužiaľ nie je možné vrátiť peniaze. Žiadame Vás preto, aby ste vrátenie správne zaevidovali a na balík čitateľne napísali vaše údaje.

2. Reklamácia:

Máte reklamáciu? Potom nám napíšte správu na info@minilove.sk a pridajte nasledujúce informácie:

  1. Číslo objednávky
  2. Položka, ktorú chcete reklamovať
  3. Fotografie sťažnosti
  4. E-mailová adresa, pod ktorou ste zadali objednávku (ak nás kontaktujete z inej e-mailovej adresy)
  5. Informácie o dôvode reklamácie

Vašu požiadavku sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie.


Mešká mi dodávka?

Svoju zásielku môžete sledovať pomocou kódu sledovania, ktorý ste dostali v potvrdení o odoslaní. Bohužiaľ nemáme žiadny vplyv na proces doručenia. Ak váš balík nedorazil po viac ako 5 dňoch, kontaktujte info@minilove.sk

Retiazky na cumlík


Čo je silikónový krúžok?

So silikónovým krúžkom sa dajú na retiazku jednoduchšie a rýchlejšie pripevniť bežné cumlíky, napríklad značky MAM.


Čo je drevený krúžok, zvonček?

Ide o doplnkové príslušenstvo, ktoré sa pripája k retiazke na cumlík


Ako sa k drevenej hračke pripájajú personalizované časti?

Časti sú aplikované s láskou ručne pomocou netoxickej plotrovej fólie (biele alebo farebné písmo). Niektoré produkty sú personalizované aj laserom (prirodzená farba).

Potrebujte poradiť?

Na popredné miesto kladieme osobitný prístup ku každému zákazníkovi. Neváhajte nás kontaktovať v prípade, že potrebujete poradiť, pomôcť, vysvetliť..