Vrátenie tovaru
Dostali ste od nás tovar, ktorý vám nevyhovuje alebo s ním nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojní? Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá - nielen s našimi službami, ale aj s produktami, ktoré od nás dostanete.
V Minilove.sk pristupujeme ku každej objednávke s maximálnou starostlivosťou. Chápeme však, že niekedy jednoducho produkt nesplní vaše očakávania. Je to nepríjemná situácia a mrzí nás to. Preto sme pripravení okamžite riešiť vaše požiadavky ohľadom vrátenia tovaru. Nemusíte sa ničoho obávať, postaráme sa o všetko.
Ak chcete tovar reklamovať, informácie nájdete v časti Reklamácia tovaru.
Záleží nám na vašej spokojnosti, preto u nás máte na vrátenie tovaru až 30 dní od jeho prevzatia! ❤️ Môžete ho vrátiť bez udania dôvodu, ale ak sa s nami podelíte o vaše dôvody, budeme veľmi vďační. Každá spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše služby.
AKÉ SÚ PODMIENKY PRE VRÁTENIE TOVARU? 📦
- Tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, návodu atď.)
- Tovar nesmie byť poškodený
- Poštovné spojené so zaslaním tovaru späť hradí kupujúci, odporúčame vám zásielku poistiť na sumu zodpovedajúcu hodnote tovaru
Môžete využiť aj službu Reklamačného asistenta - stačí priniesť tovar na akúkoľvek pobočku Packety vo vašom okolí a pri odovzdaní balíka nahláste kód: 97491705 , na základe ktorého Vám balíček prijmú a pošlú k nám späť - cena poštovného Vám bude odrátaná z ceny, ktorú ste zaplatili.
Návod ako na vrátenie tovaru
- Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy. Formulár je možné editovať priamo v PC.
- Vyplnte formulár - Môžete ho vrátiť bez udania dôvodu, ale ak sa s nami podelíte o vaše dôvody, budeme veľmi vďační
- Vytlačte a podpíšte formulár
- Pripojte daňový doklad - faktúru, nájdete ju v e-mail, ktorý potvrdzoval doručenie zásielky
- Formulár s daňovým dokladom vložte do zásielky, ktorá musí obsahovať kompletné balenie spoločne s návodom. Zásielku je potrebné zabaliť tak aby sa nepoškodila počas prepravy.
- Odošlite na našu adresu korešpondenčnú adresu: PMGQA s.r.o., Mlynské nivy 80C, 82105, Bratislava, alebo využite služby reklamačného asistenta Packety, popísaného vyššie
Kedy dostanete peniaze späť za vrátený tovar?
Rovnako ako pri reklamáciách, aj vrátenie platby riešime okamžite a aktívne. Akonáhle k nám dorazí váš vrátený tovar, skontrolujeme ho a peniaze vám pošleme späť najneskôr do 14 dní. Vo väčšine prípadov to však zvládneme oveľa rýchlejšie!
Viac informácií
Snažili sme sa vysvetliť všetko podstatné o vrátení tovaru čo najjednoduchšie a najprehľadnejšie. Ak by ste však mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať - sme tu pre vás 7 dní v týždni!
Kompletné informácie nájdete aj v našich Obchodných podmienkach, kde je všetko popísané do najmenšieho detailu