Často kladené otázky
Aké možnosti dopravy a platby ponúkate?
V Minilove Vám radi zabalíme Váš balíček a posnažíme sa Vám ho čo najskôr doručiť prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Balíček si môžete vyzdvihnúť priamo doma, alebo na niektorom z vybraných odberných miest. Platiť môžete na dobierku, prevodom na náš účet vopred, alebo môžete využiť PayPal a zaplatiť Vašu zásielku priamo po potvrdení objednávky v našom obchodíku. Viac sa dozviete v časti doprava a platba.Ako mám postupovať pri vybavovaní reklamácie?
Všetky dôležité informácie pre vybavenie Vašej reklamácie nájdete v reklamačnom poriadku. Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať e-mailom prípadne telefonicky. Radi Vám poradíme 🙂 .Je potrebná registrácia pre uskutočnenie nákupu vo Vašom e-shope?
Nie, v našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie vyplnením základných údajov o Vás a mieste doručenia. Registrovaným užívateľom však plynú viaceré výhody, ako sú jednoduchý prístup k uskutočneným objednávkam, prehľad o minulých objednávkach.Je možné objednať tovar s doručením do zahraničia?
Áno, posielame tovar aj do zahraničia. V tomto prípade je potrebné počítať so zvýšenou cenou za dopravu tovaru. Pre viac informácií nás prosím kontaktujte.Je možné doplniť hračku, prípadne zmeniť objednávku po jej odoslaní?
Áno, pokiaľ objednávka nebola ešte vyexpedovaná. Kontaktujte nás prosím telefonicky alebo e-mailom.Aká je kvalita Vami ponúkaných hračiek?
Predávame hračky s vysokokvalitných eco-friendly materiálov spĺňajúcich prísne normy garantované viacerými certifikátmi (viac informácií v časti O značkách).Odkiaľ pochádzajú hračky vo Vašom e-shope?
Hračky v našom obchodíku pochádzajú z krajín EÚ. Našimi hlavnými dodávateľmi sú LeToy Van (UK), Magni (Dánsko), Goula (Španielsko), Moovertoys (Dánsko), Djeco (Francúzsko), Petit Monkey (Holandsko) a Gollnest&Kiesel (Nemecko). Predávame tiež magnetické stavebnice značky Tegu. Náš sortiment sa neustále snažíme rozširovať o ďalšie kvalitné produkty k spokojnosti Vás a Vašich detí.Ako rýchlo sa tovar dostane ku mne domov?
Ak je tovar označený na sklade, odosielame ho do 24 hodín od pripísania platby na náš účet (v prípade platby vopred), resp. do 24 hodín od potvrdenia objednávky (v prípade platby na dobierku). Ak je tovar označený na objednávku, odosielame ho štandardne do 10 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V tomto prípade je vždy dobré informovať sa na konkrétny produkt na našej mailovej adrese.Je možné prevziať objednaný tovar osobne?
V súčasnosti neprevádzkujeme odberné miesto. V rámci Trenčína si však vieme dohodnúť miesto stretnutia na predanie hračky.Potrebujete poradiť?
Na popredné miesto kladieme osobitný prístup ku každému zákazníkovi. Neváhajte nás kontaktovať v prípade,
že potrebujete poradiť, pomôcť, vysvetliť..
že potrebujete poradiť, pomôcť, vysvetliť..